leaf-07 AMİN . Estağfirullah isyan ettiniz demek istemedim sadece tecrübe olarak paylaşmak istedim çünkü ben evlenmek için sevdiğim adamı 10 sene bekledim çok üstüne düşüp istediğim için .ne zaman olacağına varır dedim oldu 😊❤️ Her zaman hayırlısını isteyin RABBİM hayırlı zamanda hayırlısından nasip etsin isteyen herkese