Selam kızlar size yardımcı olmak için yazıyorum ben 7 ay hiç ara vermeden çocuk çalışmalarına devam ettik ve her geçen zaman umudum iyice kırıldı her ay reglim gelmeden yaptığım gebelik testleride cabası kadınlar kulübü sitesinde bir sayfa açıp orada bende hamile kalmak istiyorum ama olmuyor diye yazdım sonra oradan bi arkadaş ovulasyon testi ile hamile kalmış tavsiye etti bende aldım kullandım ve o ay çok şükür hamile kaldım ben her ay takvime göre zaten yumurtlama dönemimi kaçırmışım araştırın alıp deneyin kızlar ben o arkadaşa çok dua ediyorum belki mübarek ayda benimde size faydam olur