Biberon nuk aldim. Emzik ikili philips aventin almistim insallah işe yarar. Bebeğin keyfine bağlı emzik.🤣 ablam hamileyken en güzellerini pahalılarını aldı hic birini tutmadı. Annem mahalle bakkalında emzige denk gelmisti 5 lira almıştı gerçekten tuttu cok değişik inan 🤣