Alazla ne uzundan ne de kısadan çok fazla almayın zaten .sıfır üç ay arası kısa kollu birkaç birşey alın .ben İstanbul’da yaşıyorum ,geceleri mutlaka ince uzun kollu giydiririm .ilk kez Doğum yapacaklar kesinlikle yenidoğan birkaç birşey alın .bir ayda öyle büyüyorlar ki .çoğu şey elinizde kalabilir .zaten alışveriş şansı heryerde var.ihtiyaç halinde yaşadığınız yere göre de internetten de sipariş verirsiniz diye düşünüyorum .temmuz Ağustos sıcak oluyor sonra Eylül zaten serin .