tunahan doğum zamanımız aynı canım bizim salonumuzda klima var ama yattığımız odaya kar etmiyor, siz nasıl bunalıyorsanız o da bunalır gibi geliyor bana o dönemde ince şeyler kullanılabilir evinizin durumuna bağlı rüzgar yapmayacak şekilde belki cam açılabiliriz, yaşadıkça doğrusu bulunur sanırım