Selam ben de bugun 13 haftalık oldum test bilmiyorum ozwllwrde ne kadar devlette her yerde yapmıyorlar maalesef arastor alar yapıyor dedıler bana arastırmalarda uzak bana ne yapım bilmiyorum artı 6 aylık oglum var onu emzırıyorum 5 haftalık ıken gitmıstım sadece doktora daha gidemedim ne yapım ben akıl verın