Slm hanımlar ben 6 hafta 3 günlük gebeyim daha önceki gebeliklerim sununa kadar gitmedi 12. Hafta , 9. Hafta ve 7. Haftalarımda düşük yaptım aradan 5 yıl geçti tam tüp bebek için işlemlere başladık tahliller verdim 1 hafta sonra hamile olduğumu öğrendim 41 yaşındayım korkularım var hem tekrar düşük korkusu hemde hemşire ikili tarama testi dediğindendir korkuyorum yaptırsammı yaptırmasammı bilmiyorum bu arada çocuğum yok olursa ilk çocuğum olacak. İkili tarama testi için öneriniz ne ?