Kızlar sağlık ocağındaki hemşire ile görüştüm biraz önce, ilk dozu 32. Haftaya kadar yapılabiliyormuş, ikinci dozda dört hafta sonraymış, ben yarın yaptıracağım inşallah, hepinize teşekkür ederim, hepimiz sağlıklıca inşallah bebeklerimizi kucağımıza alırız🤲🏻🤲🏻 Bu zor günlerde en yakın zamanda geçer inşallah 🤲🏻🤲🏻