nesli-34 Wonderanne ya tabiki insan verebilecegine inandiktan bildikten sonra veririz canimiz sagolsun 😊😊 omrumuzde kac kere hamile kaliyoruz sanki
Wonderanne nesli-34 ilk olunca bambaşka iyiki var benim minik kızım onun sayesinde umudum oldu onun için her şeye katlanırim 🤗🤩🌸
3461 Dilan-acr 4 kilo normal canım ya bende 20 haftalık oldum 4 kilo aldım 2.trimesterde normal ortalama bi iki kılo almak hem şu an amniyon sıvısı ve bebek zaten yaklasık bir kilo desen🙈😀😀
Didialp nesli-34 benimde kısa oyum 1.57,ya en önemlisi sağlıkla beslenelimm kilo önemli değil,rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin❤️
nesli-34 Didialp valla bende 1.60 im etraftakiler top gibi olursun sen diyolar hamile kalmadan oncede hep boyle soyluyorlardi ondan da cok kafaya taktim ben sonucta hamilelikte kilo almayan insan olur mu hic 😞
nesli-34 Wonderanne benimde ilk hamileligim ilkler gercekten guzel oluyor bide benim 2.5 yil olmadi tup bebek yapacaktik bi baktim hamile kalmisim 😊😊 rabbim insallahhh insallah sag salim kucagimiza almayi nasip eyler kilo falan gercekten bos 😊😊😊
Annekuzusu23 nesli-34 canim ben 19 haftalık hamileyim daha 10 gr bile almadım bebeğinde gelişimi gayet iyi çok şükür biz şanslı grubuz sanırım 😊
turunculuanne nesli-34 bu etraftakiler ne çok konuşuyor yaaa😤 bende 170 zayıf biriyim millet durmadan ay senin hamileliğin nasıl olur çok komik olur yok karnın çıkmaz Yok çıkarsa tuhaf durur dedi.. bu insanların derdi ne hiç anlamıyorum. 🤷♀️
turunculuanne nesli-34 bebekten dolayı kilo almaman normal çünkü 15haftalık bebek 70-100 gram arası bir şey oluyor yanlış hatırlamıyorsam🤔 sıkıntı etme sonradan mutlaka kilo alacaksın zaten acele etme bence 😄 ben de 15+4üm hiç almadım daha🤗