nesli-34 elbetde oyle bi kere hamileyken doktora gitdim hemşireler hamile oldugumu anlayinca dediki ya bu doguranlar neden kilo almiyor biz aliyoruz 😁😁 ona çok gulmuşdum doktorum da çok kilo almamak lazim demişti hem yolun basindasin henuz 15 hafta hele 30 a gel o zaman konuşuruz 😊 ozamana 4 5 kiloda olsa alirsin onemli olan senin degil bebegin kilo almasi halamin kizi hamileydi yeni dogum yapmişti inanirmisin çok ince biri ve sadece gobegi cikmişti