Sevda4125
Kürtaj hiç acitmiyo zaten bayiliyorsun uyandığında her şey bitmiş oluyor. Derin huzurlu bi Rüyadan uyanmış gibi hissediyorsun. Tek sorun uyandığında adet sancısı oluyor basin dönüyor cok az bildiğin regl sancısı. Ağrı kesici yaptıkları an bitiyor acı da kalmıyor. Birkaç saat sonra sanki hiç bişey olmamış eski halin gibi devam ediyorsun. Tüm gerçekliği bu