Sevda4125 Gecen hafta geldiğimde kalp atışlarını duymuştum fakat dün hafif hafif kanama oldum bu arada 10+4 haftalığız ama 9 haftada kalmış gelişmemiş benim gibi o olup kürtaj olmadan bebeğini düşüren var mı yada kürtaj acıtıyo mu
dfnomr Sevda4125 kurtaj anestezili olmustum hicbir sey anlamamistim 5 dk lik bir islem zaten canim korkma rabbim yerini saglikli bir bebekle doldursun insallah
Selmapiskin Sevda4125 geçmiş olsun canım 😔 bende iki gün oldu 16 haftalık bebeğimi hastaneden doğum yaparak düşürdüm. Kalbi durmuştu. Bende post açtım. Kürtaj bayılatarak yapılıyormuş hiç acı yokmuş sonrasında da yokmuş. Arkadaşlar öyle dedi.
Cupkek Sevda4125 çok geçmiş olsun allahım yerini hemen doldursun inşallah bu duyguyu iki kere yaşadım korkma canım sadece duygusal olarak çöküyosun.. Anastezi verilyor uyuyorsun ve kesinlikle hiç birşey hissetmiyorsun uyandığında iç çamaşırana kadar giydirmiş oluyorlar seni ve ayağa kalkıp evine gidiyorsun 1saat sonra. Geçmiş olsun tekrar 🤲🏻
Gulanelis Sevda4125 acıtmıyor asla öyle bir sey yok zaten uyıtuyorlar seni en fazla 40 dk sürüyor uyanıyorsun bitmiş oluyor üzülme canım takdiri ilahi
Gulanelis Sevda4125 onu bilmiyorum ben özelde olmuştum hatta 500 tl falandı 1 2 saatte yattım özel oda veriyorlar öyle yani
yasemin333 Sevda4125 Sevda4125 uyutmayanlar var uyutanlar da var sormanız lazım olduğunuz yerdeki devlet hastanesi uyutmuyorsa kesinlikle özelde olun derim uyutmadan çok zor oluyormuş ben özelde oldum hiç hissetmedim bile
Melikerem_17 Sevda4125 öncelikle geçmiş olsun Rabbşm yerini tez zamanda doldursun inşallah canım devlette anestezisiz yapıyorlar
hulyafatmadmr Sevda4125 ben önce düşmesi için ağızdan ve aşağıdan hap aldım. Önce düşük yaptım sonra da parça kalmış olabilir diye kürtaj oldum. Hiçbir acı hissetmedim zaten anestezi veriyolar bayılmıştım. Bir de devlet hastanesinde oldum. Korkmayın rabbim en kısa zamanda yerini doldursun. 🙏
YSinem Sevda4125 canım ben bekledim kürtaj olmayayim diye 6. Günde geldi agri kanama ama doktorum yinede yaptı içerde parca kalmış daha dedi. Eminn ol kendin düşürmek çok daha Acılı kürtaj da bisi yok anestezi li zaten.kısa işlem sonrasında biraz ağrı ve kanama oluyor o kadar
Sevda4125 Angelada hayır canım herşey normaldi kalbi durduğu gibi gebelik geriye gidiyor dün 9 hafta dediler bu sabah doktor ultrasona attı 7 haftalık olmuş yani sönmüş kese
Selmapiskin ReconunFatosu ultrason bulgularında ve amniyonstez testinde. Vücudu sıvı topluyordu. Kalbinde sıkıntı oldğu için böyle olur Muş.