6.ay biter bitmez ben de başladı adi sakroiliak disfonksiyon ağrısı mi neymiş 15 gün cektim 7 gün içind e geçmeyince fizyoterapiye yönlendirdi kadin dogumcum meğer bazı kadınlarda olurmuş bel fıtığı değil yani doktorum ikiayakta eşitsizlik oluyor oyuzden böyle topallar gibi yürüosyn dedi düzeltti tekrarlayabilir dedi bi kez tekrarladı 15 gün sonra geçti ama o 15 gün tüm gün uzandım kesinlikle eğilmeli kalkmalı iş yapmadım