mavera Deletesmom095 evet canım çok uzun sürüyor Bi de şu an benimki de hıçkırıyo çok tatlı değil mi ama 😍
1serapguneyli Deletesmom095 hahaha ayy eveett bende araştırmıştım baya bu aralar sürekli pıt pıt oluyor hıçkırıyormuş minikler 😍
NisaMomy Deletesmom095 sor da gülsün sana 🤣🤣 hıçkırık büyüdüğü için ciğerleri geliştiği için oluyor beybisi🤣😊bende burdaki aplalardan örendimdi
1serapguneyli NisaMomy bir de şeyden oluyormuş yavrum artık amniyon sıvısından mı ne yutuyorlarmış o yüzden hıçkırıyorlarmış
beriufuk Deletesmom095 valla ben basından beri cok heyecanlıym zaman gecmek bilmiyor. Biran önce zamanı gelsin ogluma kavusayım cok istiyorum cok merak ediyorm o duyguyu🥰🥰 vaktinde sağlıkla gelsinler inşallah🤲🤲
deletedmom126 Deletesmom095 kuzu😘😘bende 2 haftadır bebegim hareket ediyor diye seviniyordum megerse bağırsaklarımmış dün farkettim😒
Deletesmom095 deletedmom126 aaa o haftalarda çok hafif oluyor canım kasıklarında hissedersin daha çok
deletedmom126 Deletesmom095 ne bilim ya 😂 bağırsakmış ben farkettim bağırsak oldugunu ama neyse insallah az kaldı hissetmeme🤗