NisaMomy Deletesmom095 sor da gülsün sana 🤣🤣 hıçkırık büyüdüğü için ciğerleri geliştiği için oluyor beybisi🤣😊bende burdaki aplalardan örendimdi
_defnee Deletesmom095 evet canım ay çok güzel bir duyguydu özledim. Süper bir gelişim refleksi nazar değmesin minnoşa 🥰🥰
Esrakhraman Bugün ilk defa bende tuhaf deprem oluyomuş gibi titrediğini hissettim çok korktum aklıma hic gelmemişti hıçkırik olcağı ama büyük ihtimal öyle diyolar
beriufuk Deletesmom095 valla ben basından beri cok heyecanlıym zaman gecmek bilmiyor. Biran önce zamanı gelsin ogluma kavusayım cok istiyorum cok merak ediyorm o duyguyu🥰🥰 vaktinde sağlıkla gelsinler inşallah🤲🤲