akkayaozgulmerve MihmininAnnesi bugün ultrasona girdim bebişimin kalp atışlarını duydumm 🐣sağlıklı görünüyor ama düşük tehlikesi var dedi progestan iğne verdi ağır iş yapma dedi canım
MihmininAnnesi akkayaozgulmerve çok sevindim canım dikkat et sende bol bol dinlen . Darısı bana inşallah hem görürüm bebisi hem kalbini duyarım
MihmininAnnesi akkayaozgulmerve Merhaba canım doktordan geldim maalesef düşük gerçekleşmiş beta da iyice düşmüş
akkayaozgulmerve Canım benim çok üzüldüm ya sıkma canını ama olur mu her şeyde bir hayır vardır zaten sağlıksız bebek düşer diyorlar. Allah inşallah en kısa sürede nasip eder çocuk sahibi olmayı sana 🙏🏻🙏🏻😔
MihmininAnnesi akkayaozgulmerve uzmuyorum kendimi nasip değilmiş çok şükür bi evladım daha var. Inşallah olur