yagmur91 Asliitncr canım oldum kürtaj 2.kez aynı şeyleri yaşamak istemediğimden düşük yapsam iyi olcak ama..
yagmur91 Asliitncr özelde yaptırdım. Zor olmadı ama her kürtaj risk diye biliyorum. Birde eski hurafe şeyler korkutuyor rahim kazınıyor diye.
zeome yagmur91 özel hastaneler direk kürtaja alıyor para alıcak çünkü devlet önce normal denıyor düşmezse kürtaj dıyor çok çok olası durumlarda da kürtaj dıyolar mesela zehırleme boyutuna gelmişşe
yagmur91 zeome ilaç kullanılması önerilmiyor diye biliyorum yani Türkiye’de düşük ilacı yok diye biliyorum.
zeome yagmur91 tabikide var neden olmasın kürtajdada kazıma işlemi var devlette doktorlorlar durumuna göre normal düşük öneriyorlar niye türkiye’de ilaç olmasınki özeller para için herseyı yapar ama ben vermem doğumumu bile devlette yapcam
yasemin333 yagmur91 kazıma eskiden kazıyarak kürtaj yapıyorlarmış rahimde delik falan oluşabiliyormuş tehlikeli buna diyor arkadaş herhalde.Ama şimdi vakum yöntemiyle yaptıkları için daha güvenli
zeome yagmur91 doktor bana yumurtalıklarda kazıma işlemi yapılıyor çok gencsın normal düşük yapmalısın demişti
yagmur91 yasemin333 şuan hiç bir hastane kazıma yapmıyor dimi. İnsanların hamile olmasını engellemiyorlardır heralde.
Toobah yasemin333 evet doğru diyorsunuz şuan o yöntem kullanılmıyor vakum yöntemiyle tertemiz bitiriyor. Benim de geçen kasımda oldu kanama bile 3 gün sürdü. Kendi düşen durumlarda kanama 1 aya yakın sürüyor ve uzun sürdüğü için can sıkıcı olabiliyor
yagmur91 yasemin333 önceden kürtaj olduğum yerde yapmak istiyorum. Pahalı diye başka özelde yapmak istiyorum. Ama kafam allak bullak. Sonra hamile olmamı olumsuz etkilesin istemiyorum.
yasemin333 yagmur91 ne kadara olmuştunuz ki.Diğer dediğiniz hastaneyi arayıp bi sorun bence hangi yöntemle yaptıklarını.Ya da önceden olduğunuzda bir sıkıntı çıkmadıysa yine orda olun bence en azından bildiğiniZ yer
yagmur91 yasemin333 1600 tl diye hatırlıyorum. İndirimli fiyatıydı. İnsan olumsuz bir durumda harcanan para üzüyor. Ama sağlığım içinde kötü yer istemiyorum. İnsan korkuyor.
yasemin333 yagmur91 aaa ne kadar pahalıymış doğum ücreti gibiymiş resmen.Benim olduğum hastanede 600 tlydi asker indirimi vardı 480 e oldum.Ama tabi ne olursa olsun sağlık daha önemli.
yagmur91 yasemin333 bu genetik testleri kürtajdan çıkan parçadan mı yapıyorlar. Yoksa sonra devlette olabiliyor muyum?