yagmur91 canım benim çok geçmiş olsun,benim İlk düşüğüm 8 haftalikti ikinci düşüğüm 5 haftalikti.her ikisi de kendiliginden düşük oldu kürtaja gerek kalmadı, vücudum tamamen Kendi kendine attı.dusuk sürem 10 gün sürdü bayağı kanamalı ve parçalı oldu benimki,adet sancisindan çok daha fazla bir sancı çektim 10 gün boyunca sonra adet gibi azala azala bitti.genetikte kan pıhtılaşması çıktı.simdi iğne kullanıyorum.sen de araştır canım.Allahim en kısa zamanda hayırlısını ve sağlıklısını nasip etsin inşallah 🤲