ftmaygmur Canım hissediyorsan gerçekten o bebeğindir. Ben şuan hissediyorum çok şükür 18. Haftadayız 1 haftadır yatmadan önce yatakta uyanınca tv izlerken genel olarak hissediyorum. Hissetmeden önce çook anlaşılmaz böyle derinlerden bir kıpırtı bekliyordum ama hissedince öyle olmadığını anladım 😂 Nasıl olduğuna gelirsek içeriden minik bir el yumruk atıyor gibi elimi koymadan da hissediyorum. Ama gezmesini çok az hissediyorum benimki beni tekmelemeye başladı bile. 😂 Nasıl bir his dersen ayyyy nasıl anlatsam sana bilmem ki 😍 her tekme attıkça yüzüm gülüyor özellikle kalabalıkta atıyor yaramaz oğlum o yüzden biri saçma sapan güldüğümü görmesin diye kalkıyorum oradan 😂 hatta geçen gün en yoğun tekmesini yada yumruğunu hissettim insanların içinde resmen irkildim 😅 çok komikti. Orada kendini belli etmesi mükemmel bir duygu hep bekliyorum onu hissetmek için. Oyun bile oynuyoruz. Elimi çekine tekme atıyor elimi karnıma koyunca kıpırdamıyor resmen 😂😂 çok uzun oldu canım kusura bakma inşalalh senin hissettiğinde bebeğindir. Allah sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin inşallah 💙💙💙💙💙💙