ftmaygmur Sevgili Eylül anneleri💕 bebeğinizin hareketlerini hissediyor musunuz? Nasıl bir his olduğunu anlatabilir misiniz ben hissediyor gibiyim ama emin de olamıyorum.😚😚
ElifKarata ftmaygmur hissediyorum canm ama herzaman değil gece yattığımda çok güzel hissediyorum çok değişik bir duygu sabahları Da hissediyorum henüz gün içinde hissetmeye başlayamadım 😘😂
Melegimveben ftmaygmur özellikle geceleri yattığımda hissediyorum canım tüy geziyor sanki karnımda bazende bişey vurup kaçıyor gibi hissediyorum 16. haftadayım gaz felan sandım ama doktorum söyledi bebişimin hareketleriymiş🙈
aesma ftmaygmur seğirme şeklinde hissediyorum 17. haftamda hissetmeye başladım basta emin olamadım 😃 özellikle sabahları ve geceleri hissediyorum
Zuve ftmaygmur iki gundur hissetmeye basladim. Gidiklanirim saniyordum ama cok guzelmiss boyle pit put cok kucuk hareketler elimi koyuncada hissediyorum aksamlari genelde atti bnmki. Cok sukur
ftmaygmur ElifKarata evet gerçekten çok güzel bir his olsa gerek hele ki ilerleyen zamanlarda kıpır kıpır olursa ☺ o öyle hareket ettikçe daha doğmadan sana bir can yoldaşı 😍
EsraKymen ElifKarata ne kadarlık sizinki 💕benim14+2 arada karnıma bişiler oluo gibi ama hala anlamış değilim😂😂
ftmaygmur Melegimveben sanki bir kuş pır ediyor iki saniyelik bir his. Ya da seğirme gibi şeyler hissediyorum ben ama daha 15+2 yim ☺
Melegimveben ElifKarata evet kuzum 13. haftada erkek olduğunu söyledi doktorum 15. haftadada organını gördük🤗 sizinki bellimi😘
ElifKarata Melegimveben yok 😂😘😘 göstermedi 15. Haftada 17. Haftamdayım yarın randevum var bakalm görücez insallah 😘
Melegimveben ElifKarata hadi inşallah haber verirsin bizede 😍🙏🏻 benim oğlan köy ağası gibi bağdaş kurup oturduğu için kolay gördük🤣🤣🤣
EsraKymen aesma bana da oluo öle şey bende kramp mı girio diodum😂😂bebeğin hareketi miymiş yahu🙈🙈14+2 yim şimdi
ElifKarata EsraKymen 17 haftalığız canm😘 umarım daha net hissedersin en kısa zamanda çok güzel bir his o ana kadar hamıle olduğumu hissetmemişim onu anladım hissettikten sonra daha farklı bir evre 😘😍