Merhaba kizlar 31+2gunluk gebegim dun devlet hastanesine gittigimde 1hafta gelisim geriligi var dedi ee malum devlet hastanelerindeki doktorlara hemsirelere soru soramiyorsunuz. Bebeginde gelisim geriligi olan anneler gebeliginiz surece sorun yasadiniz mi gebeliginiz nasil ilerledi bilgilendirirseniz cok sevinirim.