Deletesmom095 Tontinimontin aman ben onu iki kere kullandım mide bulantısından öldürcekti beni değiştirdm sonra🤣
dilekgi123 Tontinimontin banada kabizlik yapmisti doktorum biraktirdi yerine baska ilac vermedi 🤦♀️🤷♀️
Tontinimontin Deletesmom095 ya bende özür dilerim kabızlık yaptı çok kötü🤮 14+1, deyim senin kaç haftalık şuan ne kullanıyorsun
iremgun Tontinimontin ben oreferon kullanıyorum ama demir ilaçlarının genel olarak bi kabızlık etkisi var sanırım ama ben günde en kötü 3lt genelde 4lt su tüketiyorum kabızlık yapmamasını buna bağlıyorum.
Tontinimontin merveakcy09 peki yine içmeye devam ettim o zaman değil mi bende öyle yapayım bari akşama komposto yapayım karnımı yumuşatır, teşekkürler 🤞
ilkbahar dilekgi123 Neden vermedi ki acaba 🤔😵 ben yan etkileri olunc akafama göre bıraktığımı söyledim doktora o doğuma kadar kullanman gerekiyo dedi 🤪😵 oligofer yazdı ☺️
ilkbahar Tontinimontin yuttuktan sonra ağzıma tadı gelmesi ve çok kötü mide bulantısı 🤮 ayrıca kabızlık ta yaptı… Sonra oligofer kullanmaya başladım onu seviyorum yan etkisi olmadı şükür 🙂😃
Tontinimontin ilkbahar oh ne güzel maşallah, nu çok kötü ya bende direk kabızlık ve gaz yaptı ve ayıptır söylemesi aşırı kokulu nettr okudum da herkes aynı şeyden şikayeyçi
Adsmyr Tontinimontin bnde vegaferon kullanıyordum aşırı kabızlık yapmıştı bıraktım çnkü ne yaptysam kâr etmemişti kabızlığa. Şimdi FEREMAT diye kullanıyorum
Tontinimontin Adsmyr pf çok zor durumdayız o zaman değişik kokulu rahatsız edici insan kendinden soğuyor
Tontinimontin Snmdnz yaa ne güzel maşallah doğuma kadar kullanmak gerekiyor dedi bana da o zamana kadar böyle nasıl yaşıcam kabızlık belli bi zaman sonra alışır mı acaba vücut
Snmdnz Tontinimontin yeni kullanmaya basladigimda bende hafif kabizlik olmustu sonra vucut ilaca alisinca duzelmisti ama o surede sivi ve k.kayisi felan cok tukettim ben canm
kevser_mkb Ben de pek bir yan etkisi görmedim günde 2 tane içiyorum hem de. Belki birazcık gaz yapmıştır en fazla 😅