Denizserkan
😩yani burası malum sizde görüyorsunuz çok yoğun çok kalabalık benim ve eşimin ailesi eskişehirde oranın daha rahat olacağını düşünüyoruz her açıdan dr ve hastane imkanları olarak özellikle o yüzden aksilik olmazsa inşallah doğumu orda yapıcam.. öyle düşünüyorum yani en azından nasip olursa ☺