Denizserkan Merhaba arkadaşlar 29 haftalık hamileyim ama yazlık kıyafet bulamıyorum siz nerden alışveriş yapıyorsunuz
Denizserkan Tgbabsra lcw ye baktım ama beğenemedim istediğim gibi birşey bulamıyorum çoğunlukla spor öğretmenim biraz daha klasik şeyler arıyorum özellikle de 23 nisan için
Denizserkan Sinemelik profilinize baktım da sanırım Kastamonu'da yaşıyorsunuz bende Sinop'tan Kastamonu'ya geliyorum takipler için en başından beri İsfendiyar Anadolu'da dursun beye gidiyorum siz hangi doktora gidiyorsunjz
Sinemelik Denizserkan ☺ Aa öyle mii Mrhaba arkadaşım bende Süleyman beye gidiyorum düzenli olarak.. memnunmusunuz dursun beyden
[silindi] Ayysny evet internet sitesinde var bende çok sonradan öğrendim 🙂 mağazalarda var mı onu bilmiyorum
Mry Lcw den bi tayt bi tshirt aldım şimdilik tayt çok rahat sanırım hamilelikten sonra da o taytlardan kullancam
Denizserkan Sinemelik memnunum yani şimdiye kadar bir sıkıntı yaşamadım ilgili bir doktor ama Süleyman beyi de çok iyi olduğunu duymuştum
Sinemelik Denizserkan Evet Süleyman beyi herkes çok methettiği için ona gidiyorum.. bende memnunum sadece çok yoğun oluyor randevularına saatinde giremiyorsun 🤷🏻♀️🤦🏻♀️ Ne zaman kontrole geliyorsun ayın hangi günleri
Denizserkan Dursun bey de aynı şekilde genelde 1-1,5 saat gecikmeli giriyoruz. Sanırım tüm doktorlar aynı yoğunlukta oluyor Semih bey de öyleymiş. Biz hep cumartesi günleri geliyorduk bu ayın sonunda Doğum iznine ayrılacağım için 2 mayısa aldık randevuyu
Sinemelik Denizserkan Oo maşallah bitmiş nerdeyse senin bende haziranda ayrılıcam doğum iznine daha var yani 🙈 tanışalım diyecektim am benim en yoğun günümmüş salıya geliyormuş 🤦🏻♀️ Doğumu burda mı yapacaksın
Denizserkan Yalnız hastanenin fiziki imkanları biraz can sıkıcı çok küçük daralıyorum artık beklemekten kapı önünde Doğumda ne yaparım bilmiyorum 😀
Sinemelik Denizserkan Al bendende o kadar tek özel olduğu için devleetten farkı yok kalabalık ve dar.. ilgi desen o da aynı özel değilmiş gibi.. 🙈😩