Merhaba benım riskli çıkmıstı 2 sonucumda kombine risk ve ikili test. Arkasından perinatoloğa gittim bu konuda bayağa iyi biri . Bir kaç organ ve yüz ölçümü yaptı . İki test önerdi . Açıkçası ben içimde kalmaması için yaptrdım. Burda bu testleri yaptrmayip detaylı ultrasonu bekleyenler var yada 3 lü 4 lü testi yaptıranlar var . Önerim önce bir perinatoloğa gitmeniz . Sizi doğru şekilde yönlendircektir. Değerleriniz kaç acaba