Cinarim02 canım ilk 5 dakikada çıkan sonuç asil olur. Sonradan çıkan çizgilere genelikte itibar edilemiyor. Çıkanda var nadir ama çoğu çıkmıyor. Sen bence akısına bIrak böyle her hergun bakarsan edersen olmaz ki. Sen adetin geçmesini bekle söyle 2,3 gün geçsin ondan sonra tekrar yap. Her gün test yapmak sadece seni gerer üzer. Çünkü net bi sonuç ihtimalin su an az.
Allahtan hayırlısını dile, çıkmasada üzme kendini Allah evladında hayırlısını versin çünkü, vermiyorsa Mevlam bi bildiği var diyip tevekkül etmek. Belki daha zamanı gelmemiştir. Allah gönlüne göre versin 😊