0Cerenk Elifeminask bu ay çıktı canım çizgi, meğer hamileymişim yaptım testlerimi kan testine de gittim çok şükür, hamileyim yani🥰
Deletedmom316 0Cerenk canim tebrik ederim bende demiştim ya hani bende hamile oldugumu ordan anlamistim 2 ci gebeligimde . Onu kayb etdik . Neyse şimdi tekrar ovulasyon yaptim adetime 3 gun kaldi ovulasyon testim koyulasmaya doğru gidiyor .hamilelik olunca cok koyu oluyor diyo kizlar bekliyorum . Canim gebelik belirtilerin neydi? Yumurtlamadan bu yana kasik agrim oluyordu hic olmazdi o kadar erken hep adete 4 5 gun kala başlardi.
Elifeminask 0Cerenk ay cok sevindm Allah hayrla kucagna almani nasp etsn dikkat et ilk zmanlr cok onemli.
Deletedmom316 Deletedmom337 canimbazilarinda belirtiler farkli oluyor bende hamile oldugumu gobek cizgimden anladim cunki çok koyulaşmişti ve ilk defa goruyordum oyle bir cizgi oyle hamile oldugumu anladjm çunki gebelikte renk degisiklikleri oluyor bu bazi kadinla oluyor fark etmiyor herkeste olmuyor yani .
0Cerenk Deletedmom316 çok teşekkür ederim canım, belirtim yoktu canım inan, sadece o çizgiden şüphelenip evde test yaptım bi kaç gün önce çıktı sonrada kan testi yaptırdım onda da çıktı, Allah sanada nasip etsin inşallah🥰🙏🏻
emrahedaeslemfamily 0Cerenk benim gögüslerim çok hassaslaştı ve ben adet olucam sanıyordum . Sonra bi gün aksam aynada bakarken o bahsettiğin cizgiyi gördüm dediğin gibi kıl tüy falan değil ertesi gün öğle vaktiydi test yaptım pozitif çıktı . Bende onu görünce test yaptım .
Erdeminannesi0219 0Cerenk sen kendine baya dert edinmişsin canım ama biz sana hamile değilsin demedik. İlk defa böyle bişey duyduğumuzu söyledik. Hamilelik belirtileri herkeste farklı olur ama genel olarak çoğunda alışılageldik belirtiler aynı. Bu da bir ilk oldu bizim için ondan şaşırıdk. Ayrıca Niye sevinmeyelim Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin yavrunu.
0Cerenk Erdeminannesi0219 dert edinmedim canım aksine haber vermek istedim, olabilir tabi çok şey öğreniyoruz bende yeni bişey öğrenmiş oldum, Allah razı olsun teşekkür ederim.