0Cerenk Duygu_ikra51 Allah bağışlasın canım☺️ Vrlebe bakalım bende bi hastaneye gidebilsem de öğrenebilsem☺️🙏🏻 Ozget bende çok garipsedim umarım hayra çıkar☺️🙏🏻
Mrvkckk 0Cerenk Rabbim gönlüne göre verir insallah canım. İsteyen herkese nasip olsun. Benimkisi 6. Ayın sonuna doğru cıktı ama belki seninkisi erken belirti olur.
Askresi Bende 35 .haftamdayım sanırım 20 haftalık ken falan çıktı çizgi var yani 🤭 Rabbim gönlüne göre versin inşallah 🌸
0Cerenk Askresi amin canım çok teşekkürler☺️🙏🏻 rkykaraa anladım canımm🙏🏻 Zeynepslv teşekkür ederim canımm🙏🏻☺️ Miniginannesiiii1111 anladımm canımmm🙏🏻
rkykaraa 0Cerenk tarif ettigin gibi koyu renk cizgim var ama 35 haftalık hamileyim her gecen gun koyulasti ilk zamanlar fark edilecek sekilde degildi
Zeynepslv 0Cerenk merhaba bende 29 haftalık hamileyim benimde bu ay özellikle çok net şekilde göbek çizgim çıktı bana da garip geldi ama normalmiş herkesin vücut yapısı farklı oluyo kiminde çatlaklar erken başlıyo bende çatlak yok mesela insandan insana değişiyor canınızı sıkmayın sıkıntılı bi durum değil
mucizekese 0Cerenk şimdi sizden görüp baktimda benimde göbek deliğinden başlayıp özel bölgeye kadar inen bir çizgi var daha önce yoktu ama eminim çok enteresan ben de aylardır bebek için uğraşıyorum 28 Nisan adet günüm
0Cerenk Erdeminannesi0219 Deletedmom337 evetttt kızlaaar, göbek çizgisi baya baya bir belirtiymişşş, yeni bir bilgi daha öğrenmiş olduk beraberr, hamileyimm, merak etmiştiniz haber vereyiim dedim eminim benimle mutluluğumu paylaşacaksınız, yani umarım😇🤰🏼
Erdeminannesi0219 0Cerenk sen kendine baya dert edinmişsin canım ama biz sana hamile değilsin demedik. İlk defa böyle bişey duyduğumuzu söyledik. Hamilelik belirtileri herkeste farklı olur ama genel olarak çoğunda alışılageldik belirtiler aynı. Bu da bir ilk oldu bizim için ondan şaşırıdk. Ayrıca Niye sevinmeyelim Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin yavrunu.
0Cerenk Deletedmom337 amin Allah razı olsun, ben birebir yaşadığım için eminim ama sorun yok teşekkür ederim tekrar☺️☺️
0Cerenk Elifeminask bu ay çıktı canım çizgi, meğer hamileymişim yaptım testlerimi kan testine de gittim çok şükür, hamileyim yani🥰