Asilmom50 hamile değilken bende böyle herkesten umut cümlesi duymak isterdim uzun süre hamile kalamayıp sonradan kalanları duyunca nasıl sevinirdim,sende asla umudunu kaybetme vaktini bekliyor emin ol 💕 kayıtlarıma baktım pazartesi 11ml ve 14 ml olarak 2 yumurta varmış, Çarşamba tekrar gitmişim sadece yumurtanın biri büyümüş 19 ml olmuş. Akşam 10 da çatlatma iğnesi vurulmuşum. Hiç unutmuyorum eşim vurmuştu onu da 😍 iğne vurulduğu gün ilişki oldu . Yani Çarşamba ilişki cuma günü aşılama yapıldı tam 36 saat sonra. Pazar tekrar ilişki oldu bi daha da yapmamıştık