burcu_1322 doktor bize dediki evlilikde 1 asilama sayilir eyer olmadiysa tup bebek yapalim dedi devlete gitdim 3 asilamadan sonra yapariz dediler tup bebek devletde yapdirmamiz icin 3 yilda evli olmamiz lazimmis bizde 1.5 senelik evliyidik cok doktorlara gitdim esimde sorunlar oldugu icin asilamda zor dediler o yuzden her seyi goze alib ozele gitdim cok sukur ilk denemeden tutdu
Simdide 14 haftalik hamileyim ikili taramada down senderomu yuksek cikdi cook uzuluyoruz genetik tarama yapdirdik sonuclarin gelmesini bekliyoruz Allahim kimseyi evlatla sinamasin