MinnakLiva AsliNur45 13. haftaya kadar folidoce ve devit3, ayrıca alttan progestan kullandım, bitince regenesis max, devit3 e devam ediyorum, şuan efermag magnezyum oksit ve haftada bi vegaferon demir+folik asit + elevit
Gzmsydr AsliNur45 decavit kullanıyorum normalde sabah kahvaltı ya başlarken içiyodum o şekilde kusuyordum şimdi kahvaltıdan sonra tok karnına alıyorum sorun olmuyor hergün içiyorum
Birhemsire_anne normalde de hap yutabilen biri değilim bu vitaminlerde kocaman kocaman biraz düzensiz içiyorum😔 Omega royal içiyorum ilk ay folibol kullandım sonra doktorum omega 3 icin bunu verdi aslında verdigi regenesisti ama eczacı bana omega royal verdi 🤷🏼♀️ muadili sanırım daha 1 hafta öncede Previt positive diye bir vitamin uazdı artk bunukullanırsın dedi henüz alamadm kullanan varmı benm kullandklarmdan?
azizeguneyy AsliNur45 Ben doğurdum çoktan. :) Burda hamile arkadaşlara yardımcı oluyorum. Ve evet her gün kullanıyordum.