azizeguneyy Binnur54 İmkansız öyle bir şey. :) büyük ihtimalle psikolojiktir mide bulantısı falan. Bu belirtiler 2. Ayların sonu başlar ve 4. Ayların başına doğru biter.
azizeguneyy Binnur54 Valla olabilir bacım. Ben hamileyken bana daha 1 aylık bebeğinin tekmelediğini söyleyen bile vardı. Sanki sidik yarıştırıyoruz hamileydik işte daa. 😂
zeyzey95 Binnur54 normal canım bende seviniyodum midem bulanmıyo diye 7 haftada başladı 2 3 hafta sonra bitti şimdi 11+3 oldu arada bir hafif oluyo
58_edaygmr_58 Binnur54 herkeste bir olmuyor daha ne istiyon olmasın zaten onunla mı uğraşıcan bir de Dua et olmasın
Dilos1645 Binnur54 maşallah de illa olacak diye bi şart yoktur belki iki üçhafta sonra olur ..benim 7.haftadan itibaren başlamıştı herşey hamsi gibi kokuyodu su bile içemiyordum telef oluyodum inşallah hafif belirtiler yaşarsın
Binnur54 Dilos1645 inşallah öyle olur ailemlerden uzaktayız eşimde polis gece çalışıyor akşamları tekim hep zorlanırım çok yani