Binnur54 Arkadaşlar merhaba ben 5 haftalık hamileyim ama hiç bir belirtim yok ne mide bulantısı ne ağrı ne iştahsızlık bunlar normal mi ? Yani illa birşey olması gerekiyor mu?
EsraMira Binnur54 12. Haftamdayım hala bi belirtim yok🤷🏼♀️ Ki annem bende 9 ay falan bulanmış bende tık yok yemem içmem gayet iyi biraz enerjim düşük o da şu evde kalma meselesinden dolayı hareketsiziz ondan
Gulanelis Binnur54 yeni daha ondandır 5 haftaya belirtiler boy gösterir inan ki mide bulantısı çok kötü inşallah yaşamazsın canım
Binnur54 Deletesmom095 ya inşallah olmaz tabi de bir arkadşaım 4 haftalık öide bulantısı halsizlik iştahsızlık herşey var 😂
Deletesmom095 Binnur54 herkeste farklıdır canım bende o haftalarda turp gibiyim midem hiç bulanmıyor diye hava atıyordum 6. Haftamdan bu yana kusuyorum 27yim şuan😂🤷♀️
Gamzegrgl 37+5 haftalığım zerre mide bulantım olmadı şanslı hamilelerdenmişim sanırım, sende öylesindir belki 😂 Sadece 10.haftaya kadar falan bir kasıklarımda adet ağrısı gibi ağrı vardı sonra o da geçti. 🙃
Gulanelis Binnur54 ben 6 haftalıktım hamile olduğuma emindim ama test yapmamıştım sadece kasık ağrısı vardı ve adet ağrısı başka bir belirti yoktu bence erken ondan yani üzme kendini canm
Binnur54 Deletesmom095 ya normal de araba falan çok tutar beni kusardım o günüm iptal yani öyle olmasından korkuyorum çok inşallah olmaz
Binnur54 azizeguneyy ay ama arkadaşım 3 haftalıkken öğrendi o günden beri mide bulantısı şuan 4 haftalık hala devam ediyor yani
azizeguneyy Binnur54 İmkansız öyle bir şey. :) büyük ihtimalle psikolojiktir mide bulantısı falan. Bu belirtiler 2. Ayların sonu başlar ve 4. Ayların başına doğru biter.