yagmur91 gittin mi doktora bana hap falan vermediler yerleşme kanaması yasamadıgım için olabilir demişdi doktor. Daha önceden adetten veya yerleşme kanamasından içeride kalan bir kan varsa o dışarı çıkıyormuş zamanla . Şu an 23+3 haftamızdayız çok şükür . İnşallah sende bir sorun yaşamazsın .