Merhaba canım ben 8+ 6 haftalık gebeyim. Benden 6. Haftamdan beri kahve leke geliyordu ve bazen dediğin gibi bir akıntım oluyordu hatta bir kez kanamayla karışık oldu. Doktorum alttan muayne etti 6 haftalıkken bi sıkıntı görmedi dün yine kontrolüm vardı doktor bebekle ilgili sıkıntı olmadığını ve kesenin dışında bi yerde eski kan birikintisi gördü o çıkıyor dedi leke leke yada kanamayla çıkabilir belkide hiç çıkmaz vücut onu emer dedi 1.5 ay sürebilir. Doktorum ciddi anlamda çok iyi bir doktor. Parça parça büyük kan pıhtısı gelmediği sürece gelmene gerek yok korkma dedi birde kan durmadan akarsa gel dedi. Onun dışında progestran kullanıyorum. Kalp atışınıda duydum içim rahatladı. Bu oluyormuş kimi gebelerde. Bende çok korkmuştum. Doktorum beni çok rahatlattı. Eğer sende kalp atışını duyup iyi olduğundan eminsen lekelenmeden korkma canım