Nevink zntrkn bende lcw baska bi emzirme pijamasinin beden tablosuna gore 2xl aldim suan 32 hafta 76 kiloyum buyukmu gelirki acaba 😐
Pnrr06 Harvicell mantıklı olan bu bence canım önü düğmeli olması yeterli diğer takımlara bir sürü para veriyoruz 1 hafta aynı şeyi giyecek değiliz ertesi gün değiştircez ona vereceğimiz paraya böyle 3 tane falan alırız bende böyle aldım
Alleyna Harvicell Bende trenyoldan verdim Markası Trendyolmoilla bu tarz çok rahat lar iki tane aldım 80 tl yi dokusu falan baya iyi yani korktum hatta kötü birşey gelir diye çok şükür ki korktuğum başıma gelmedi