Harvicell Esmakucuk123 bilemedim ya çokta büyük olmasın isterim ama beden tablosuna göre aldım inşallah pişman olmam 😒
zntrkn Harvicell bende aynısından aldım canım loğusa pijamaları böyle tüllü ve fırfırlı hoşuma gitmiyor
zntrkn Harvicell 33 teyim ben 120 kiloyum 2xl aldım bol olsun diye hziranda benim doğumum sıcakta yapışmasın diye
Nevink zntrkn bende lcw baska bi emzirme pijamasinin beden tablosuna gore 2xl aldim suan 32 hafta 76 kiloyum buyukmu gelirki acaba 😐
zntrkn Harvicell daha gelmedi canım lc waikikiden aldım ben gelince bakıcam 😌 ama haftalardır sabit kilom olur diye düşünüyorum
Harvicell zntrkn bakalım bende dün sipariş verdim ne olacak bilmiyoeum 😏 beden tablosuna bakarak mı sipariş verdiniz
zntrkn Harvicell yok direk normal bedenimin bir üstünü verdim hem böyle aldım hemde elbise şeklinde olanı
Mrcmk77 Harvicell bende bugün pembelisini sipariş verdim şuan 80 kiloyum xl aldım umarım olur bedeni :)