Meervee canım kendimi bildiğim bileli pcosluyum tüm belirtileri var bende .özellikle tüğlenmeden dolayı senelerce doğum kontrol hapı kullandım taki bebek isteyinceye kadar.her muayeneye gittiğimde doktorlar senin kolay kolay çocuğun olmaz herken iki kere deniyorsa sen beş on kere denersin,tedaviyle olur falan diyordu.en son gittiğim doktor doğum kontrol hapını bırakınca bir ay ara verip deneyin üç ay içinde hamile kalmazsan gel tedavi başlayacağım dedi.o ay folikasit kullandım.kilom 55 ti pcosta en önemlisi kilo ne kadar Zayıfsan şansın o kadar yükseliyor.ve ben o ay ilk seferde hamile kaldım 29 haftalık oldum şuan.ilk önce muayenelerini alsatma kilon varsa vermeye çalış ve sabit tutmaya çalış benim tavsiyem🤗