Meervee ben 18 yaşında öğrendim hatta eşimle sevgiliydik benım çocuğum olmaz belki ayrılalım demiştim (doktor belki diğer ay hamıle kalırsın deyınce çocuğum olmayacak sandım ne bıleyım pcos ne) doktor doktor gezdim hepsi aynı şeyi söyledi bununla yaşamayı öğren büyük bir sorun değil hatta biri bu kadar takma belki eşinde sorun çıkar bak demişti korkumdan takmadım bir daha🙊 Evlendikten sonra istediğimiz zaman nasip oldu çok şükür pcoslu arkadaşlarımda hep bebek sahibi yani.Kıloya dıkkat etmek gerekıyor spor vs destekleyebılırsınız.İlaçlada gebe kalınabılıyor eğer sorun olursa yani demem o ki pcos çook büyük bir problem değil