Artık 39 haftalık olduk. Doktor 9 gün önce 2 hafta verdi. Ara ara agrılar oluyor ama en çok karnımın sertliği çok çok sık olmaya başladı. İnternetten baktığım da saatte 1 3-4 kez oluyorsa doktora gidin diyor. (Ama Benim saat değil, her dakika nerdeyse) Bide bununla beraber sertlik oldukça nefes almam da zorlaşıyor. Bu durumda da doktora gidin diyor. Yaşayanlar oldu mu bunu?