Arven Sade soda çok iyi geliyor tabi tansiyon sorununuz yok ise bebek büyüdükçe diyafram ve mideye baskı yapıyor dik oturmak ve yüksek yastık kullanmaktan başka çaresi Yok Doğum yaklaştıkça bebek aşağı inince rahatlama oluyormuş
Nur55 Arven sade soda içemiyorum bi türlü olmuyo valla bazıları da son zamanlar daha kötü oluyo diyo geçiyomuymuş o zamanlar
Arven Nur55 Doğum haftası yaklaştığında bebek baş aşagı duruş alınca mideye baskı azaldığı için nefes ve mide sıkıntıları azalıyormuş ama tabi kişiye göre değişebilir
fatoburki Nur55 psikolojik olabilir ama benim migde yanmama 3 yudum soguk sut ic dediler 4 yudum icsem.gecmiyo😂 ama 3 yudumdan sonra rahatliyorum geciriyo
Nur55 fatoburki psikolojik sanmıyorum canım çünkü 15 16 larda da yanıyordu ama şimdi öyle fena oldu ki ne içsem kesmiyor bide sanki bıçak saplanıyo mideme doğru 🧐
zlemYeilyeniceTop Nur55 çok fena uyku uyuyamıyordum ne yesem yanıyordu akşamları bazen çok şükür rahatladım
zlemYeilyeniceTop Nur55 bana doktorum yazdı başta kullanmadım gaviscona devam ettim 6 şişe bitince hapı denedim ve direk kesti
PerihanYigit Nur55 evet doğru benimde o haftalar çok yanıyodu dedikleri gibi yarım çay bardağı soguk süt ve ya salatalık 🥒 deneyebilirsin
Oglusumoguzum En guzel çözüm oturarak su icmek 2 bardak arka arkaya kullanabilcegimiz ilaclarin hepsini denedim haplarini ayri suruplarini ayri sadece su fayda etti 2 gündür yanma hissi yok rahatca uyuyabiliyorum 😇