Busragozer Minicikkiz bende anormal olduğumu düşünmeye başlamıştım etrafımda olan herkes bulantıdan yıkıldı yerlere bende tık yok çok şükür ki :)
ilknurusen- Benimde olmadı. Sadece bir kaç kez .14 haftadayız ama aşermede olmadı Bende acaba sizlerde aşerme oldu mu … aşermeye tiksinme flnda diyorlar eğer öyleyse herşeyden tiksindim 🤣
Minicikkiz ilknurusen- Evde olmayipta canın ne istedi o eşermek oluyo 🤣🤣 Ben erik ve yeşil zeytin çekti canım eşim görevden geldi hemen gidip aldık. Bide gece 3 te yatakta pancar turşusu çekti dolaptan kalktım yedim. Ve daha 2 ayligiz 🤭 asermissindir sende farkında değilsindir kuzum
ilknurusen- Spyn hımmmm o zaman mide bulantısı olmayan aşermiyor diyemem ne güzel canım sağlıkla al kucağına
Balsevgi Minicikkiz benim ilk üç ayda bulandı ama hiç istifra etmedim. Midem bulandığı zaman bunun olması gerektiğini geçeceğini düşündüm hep o yüzden zorlanmadım
Yagmurahmet16 Ayy ne sanslilar var aramızda benim mide bulantısı olduğu gibi kusması cabasi cabuk geçsin bugünler 😪
Nura19 Yagmurahmet16 benimde midem bulaniyo ama henus kusmadim 6 haftalik falaniz qaliba ama yemek yeyemiyorum
Yaman Minicikkiz ben cok bulantim kusmam olmadi bulantilarim kusmamda bi kac yemekten dolayi oldu sadece