Moky Minicikkiz Allah a çok şükür hiç istifra etmedim Evet bı kaç yiyecek koktu, yemek istemedim ama elhamdülillah hiç çıkarmadım Maşallah 🧿
Minikmucizemgeliyor1 Kizlar 9+1 gunluk hamileyim 1 2 saat once tuvalete gttim ve pembemsi akinti geldi hastanye gitmelimiyim ishal de var
cigdemoktav Minikmucizemgeliyor1 önemli bişey gitmen lazım doktora yasak falan dinleme en yakın yere git özel yere gidiyorsan doktoruna msj atmanda yeterli o yönlendirir ben öyle yapıyorum bende de kahve rengi leke gelmişti msj atmıştım ilaç vermişti geçen gün .
iremgun Minikmucizemgeliyor1 varsa doktorunuzun numarası arayın belki reçete yollar ya da çağırır maalesef benim de oluyor ve ilaç kullanıyorum önemli bir durum düşük tehlikesi :(
daisybebek Bende 10+2 hiç bulantım olmadı ama acayip koku hassasiyetim olmuş 1-2 gündür onun farkımdayım. Çok şükür bulantı yoksa daha iyi kilo aldırıyo orası kötü 🤭🤪
Minicikkiz Bende 7+5 hiç miğde bulantısı yaşamadım . Hatta doktora söyledim. Ne güzel 10 anneden birine denk gelir sana denk gelmiş dedi 🤭 Nazar değmesin ozaman bizlere 🤣
04052016mh Minicikkiz ben🤚🏽 Hiç bulantım olmadı sadece 2 defa kustum oda biri memlekete giderken biri de dönerken yollar çok virajlı eşim de baya hızlı sürer arabayı ondan dolayı 😊
M-o-r-58 Minicikkiz sadece bi kaç kez kustum ama koku hassasiyetinden çok bulantı oluyor hiç bulantı olmaması nası bişey merak ediyorum 😌 folik asitte çok etkiliyor kusma bulantıyı falan. Yan etkilerinde de yazıyor zaten
Ezgitm Folik asit gündüz içiyordum mide bulantısından duramıyordum. Şimdi gece uyumama yakın içiyorum maşalah hic midem bulanmıyor.
Zlnklc07 Minicikkiz 🙋♀️ilk gebeligimde miğde bulandım oldu. 2de hc olmadı şu an 22 haftalıgz 👏🙏doktoruma sordum normal mi diye(normalmiş) 😆 kimisinde olmuyor ve her hamilelikte aynı olmuyor .
Filiztugrul_07 Minicikkiz ilk hamileligim ve cift yumurta ikizlerime hamileyim suan 31. Haftaligi bitircez hic mide bulantisi yaşamadım..