M-o-r-58 mikican sonradan olabilirmi bilmiyorum ağır kaldırmak ya da dikkatsiz hareketler gibi hatalar yaptım. Ama normal diyorsa korkmayın 🤗 ilkimde herşey normaldi. Bunda başından beri değişik hislerim ağrılarım var enfeksiyonum çok ve 2 cm büyüklüğünde miyom var ilkimde oda yoktu… Siz içinizi rahat tutun inşallah hep böyle güzel ilerler.
Bilge1010 Tuubaglnr ins ya bende de durum aynı hala değişiklik yokbher sabah leke sonradan gun icinde azalan şekilde gidiyor sizin doktorunuz bir sebep belirtiyor mu ya da su zaman gecer… Falan diyor mu? Ya da en azindan normal… 😑
Ireem7 Bilge1010 benimde 22. hafta aynı şekilde yakın benimde ve çok ayakta kalmamaya çalış ayakta biraz durunca akıntım oluyor
Bilge1010 Ireem7 birde bol su iciyor musun sanki su icince daha az kanama oluyor gibi geldi su rahim kasilmalar ini azaltıyormus deneyerek çözüm bulmaya çalışıyorum
M-o-r-58 Ireem7 teşekkür ederim 17 haftayı bitircez sanırım takvimimle doktorun ölçümü farklı bebek küçük takvimime göre 😊 bayadırda gitmiyorum ne durumdalar merak ediyorum
Ireem7 Bilge1010 ben çok su içen biri değildim şimdi zorluyorum kendimi ama ağır kaldırmak,ayakta kalmak,yolculuk yapmak, ilişkiye girmek hepsi tetikliyor. Bana doktorum gerekirse biri baksın hep yat demişti
Ireem7 M-o-r-58 canım geçmiş olsun benimde aşağıda ama doktorun hiç şu aya kadar çıkar gibi yorum yaptı mı benim 22. hafta daha çıkar mı diye merak ediyorum
M-o-r-58 Ireem7 sordum ama birşey söylemedi.. İlişki yasak dedi sadece. O yüzden kendim araştırdım. Tamamen rahmi kapattıysa orda kalıyormuş yarısı kapattıysa düzelme ihtimali var yazıyor. Bi tanıdığım o şekilde normal doğum yapmış sorun olmamış ama internette normal doğum yapılamaz yazıyor. İnşallah düzelir sizinkide
Bilge1010 Kızlar 3 gündür kanamam azaldı tahminimi sizlere yazmak istedim magnezyum hapi kullanmaya başladım muhtemlen rahim kasilmalarimi azaltti bence doktorunuxa bir sorun benim görüşüm bu tabiki ama etkisi olduğunu düşünüyorum microbone diye bir ilac içiyorum