Hamileliği geze oynaya geçirenlere gerçekten gıpta ile bakar oldum 17. Hafta dayim hala kahve leke geliyor haftada bir pruluton vuruluyorum coraspirini kestim ama artık korkmaya başladım çünkü tamamen kesilmiyor her sabah kahve akıntı gün icinde de lekeler…. 😔 plesentam rahim ağzına yakınmış sebep bumu anlamadim sizde de varmi lekelenme? Benim gibi haftası olan va mi?