Bende 37+1 de çatı muayenesi oldum acile gitmem gerekiyordu bebeğimin suyuna baktırmak için birden çatalı gösterip hazırlan deyince şok oldum beklemiyordum çünkü hazır değildim ama kasmazsan kendini 1 dk bile sürmüyor ben kolaylıkla atlattım ebeye de dedim hatta hazır değildim diye 37.haftadasın doğumun yaklaştı normal dedi güldük 🙃