Kumsal3011 Kızlar pazartesi 36+1 olucam cayı muaynem var nasıl olıyor acaba cok agrı oluyormu yazarmsnz benim gebeliğim 2hafta önden gidiyormus doktor 36da yaparız duruma göre sezeryan olursun demişti ve pazartesi muayne olucam ama nasıl olıyor bir fikrim yok!
Zeromango Kumsal3011 merhaba, ben de dün oldum. 37+1’deyim. Korkulacak bir durum yok, kendinizi kasmayın yeter. Doktor eline eldiven takıp bir jel sürüyor. O yüzden benim hiç acımadı.
Kumsal3011 Zeromango tesekkür ederim bi kac yorum okumuştum kan geliyor agrı filan olıyor diye korktum biraz
Haticebulent Seymabebgm bn 39+5m en son 37de geldim acaba çatı muayenesi yapar mi doktoru ya da gelerek iyi yaptim mi yoksa biraz daha mi bekleseydim diye düşünüyorum
Seymabebgm Haticebulent csnm ben 36 +2de nst baglandm.sancim ciktigi icin hem cati hem aciklik bakti aciklik yoktu eve gonderdi 2 gun oldu bekliyorm 36 sonra bakiyorlar genelde
Elizzz Benimde vajinismus gecmisim var su an 27 haftalik olduk cati muayenesini çatalda mi yapıyor doktor ben o muayenelere hala alisamadim dogumumda devlette olucak kötü muamele olur diye cok korkuyorum
Merveikratanem Elizzz korkma bende şuan hastanedeyim hiçte korkulacak kötü muamele de yok kim ne yapıyorda o tepkiyi alıyorlar onu düşün kimse kimse durduk yere kötü davranmaz 😊
Merveikratanem Kumsal3011 hiç korkma canım hiç açımıyor kendini kasarsan acın olur dün gece bana iki defa baktılar
Haticebulent Seymabebgm bende ciktim smdi hastaneden hafid sancim cıktı zaten son 2 günüm kaldı diye doktorum beklemeye gerek yok yarin suni verip başlatalım doğumu dedi ama açıklığa bakma veya çatı muayenesi olmadi
Elizzz Merveikratanem yani kötüden kastim boyle hizli bir sekilde acimasizca. Peki acikliga bakarken yani icerde parmaklarini acarken doktor aci oluyor mu
Merveikratanem Elizzz kuzum bana hemşire baktı dün ikiside farklı hemşireydi ilki hiç acıtmadı ikincisi çok hafif acıdı oda ben kendimi kasttım ama çok hafif kasma kendini dedi serbest bırakınca rahat rahat baktı
Elizzz Gulanelis ben gecen sene tedavisini oldum kac kez smear testi verdim rahim filmi cektirdim vajinismus oldugumu soyeldigimde doktorlarimin hepsi cok kibardi ve develete gittim her muayenemede ama dogum yaklastikca ciddi derecede korkularim artti napicam bilmiyorum her gun dua ediyorum stres yapmamaya calisiyorum😔🤲🤲
Elizzz Merveikratanem insallah bende oyle olurum bu muayeneler beni cok korkutuyor insallah iyi bir hemsireye gebeye denk gelirim🤲
Gulanelis Merveikratanem valla canm zaten korkmasam 2 yıldır tam rahat olurdum hafif kasılma oluyor bende
Merveikratanem Elizzz korkma korkarsan bazıları üstüne geliyor güçlü dur kimse yapamaz diyemez bu kadar basit Korkmayınn siz anne olacaksınız kimsenin kötü muamele yapamaz