Hatice_01 bende 37.5 şim bugün sabah tan bu yana biraz daha zorlanıyorum oturup kalkınca bacak aram ağrıyor afedersin de rahime tarafı bebek kendini sert yapıp duruyor doktora gittim geçen hafta Altan muayene etmedi 10 gün sonra gel dedi gitmedim halen korkuyorum bende çatı muayene den düşük tehlikem var devlet ye çok baktılar çatı muayene ye özel de 10 gün sonra gel dedi korkuyorum ilk gebeliğim bide bebek erkek