Bence doktorunuz veya ebenizin numarası varsa arayıp sorun, cati muayenesinden de olabilir ama doğum sancisiysa en azından kanamanizin sebebi nişan mı değil mi öğrenmiş olursunuz nişan değilse Allah korusun başka bişey de olabilir.. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin🙏🏻 bende şuan 37+6 yim pazartesi çatı muayenesi olucam bakalım..