İçine kaçırmışsın içinde kaçırınca yanıyor bir gün sürüyor bazen yanması . Aslında kullanımı çok rahat ama orda da kıl çıkıyor sürüyoruz bende de çoğu zaman oluyor sızlama hamile kaldığından beri kullanmadım jilet kullandım şuan ama krem daha rahat görmesen bile aşağını elinle sürüyorsun hher yere. Ben yaparsam eğer rahim ağzıma peçete filan koymayı düşünüyorum içine girmesin yanma olmasın die